W Międzyczasie

drabinożyrandol

Cześć,

Już jakiś czas tutaj nie pisałam, nie pokazywałam, nie udzielałam się noooo. Tym razem nie wynikło to jednak z braku chęci, czasu itd., ale z małej ilości tematów, które by mnie „chwyciły”.
Zima jest taka sobie, więc z fotograficznie się nie wyżywam – ile można „pstrykać” szarość z szarością???
W tzw. „międzyczasie” coś jednak mi wyszło i nawet jestem z tego czegoś zadowolona jakby trochę, co zdarza mi się niezmiernie rzadko.
To znaczy, że jak się nie ma, co się lubi, to ulubione rzeczy można wychandryczyć z niemal każdego tematu 🙂

W Międzyczasie wygląda tak:

 

Skomentuj

