Warianty

bruk

Ej:)

Dzisiaj li i jedynie dwie fotki, bo komóra się zbiesiła, trzeba było ustrojstwo poddać restartowi, a pinu zapomniałam, he, he.

Byłam dziś w pięknym miejscu, w którym spędziłam trzy lata życia, a gościem bywałam potem bardzo długo. Nostalgia chwyciła mnie jak cholera. Choć dom już nie taki sam, obcy w zasadzie (odmalowany, na parapetach kiczowate kwiatki), to otoczenie w stanie w jakim je pozostawiłam (jeszcze; ten sam warzywniak, piekarnia, apteka, przesympatyczni ludzie). Uwielbiam starą Oliwę i już! Chciałam zrobić parę zdjęć, ale  niestety 😦

Mam dwa i żeby sobie uczynić zadość przedstawiam je w kilku wariantach z których każdy pokazuje mi kawałek prawdy.

Mam nadzieję, że wyruszę tam niebawem i urobek będzie większy.

E.

P.S. Kto wie gdzie to jest konkretnie, otrzyma uścisk dłoni (choćby wirtualny) autorki bloga, jak również będzie mógł/mogła sobie przywłaszczyć jedną z moich filiżanek. Zapraszam do zabawy 🙂

Notkę tę dedykuję babci Ewelinie, dziadkowi Witoldowi i Ani.

2 uwagi do wpisu “Warianty

  1. Ewciu, wzruszyłaś mnie tym wpisem niemal do łez, a to dużo, bo do łez na ogół nie wzruszam się.
    Niech to wystarczy za komentarz.

  2. Dziękuję 🙂 Myślę niestety, że to miejsce podzieli wkrótce los wielu starych dzielnic Gdańska :/ Wprowadzą się piękni, młodzi i bogaci zabierając jednocześnie cały urok tym miejscom, których zostało już tak niewiele w niezmienionej od lat postaci. Mimo że to w zasadzie nieuniknione, bo z czasem nie ma co walczyć, to szkoda. Mam nadzieję, że przynajmniej zdążę wszystko obfotografować, żeby mieć na pamiątkę 🙂
    A o filiżaneczkę nie pograsz? Ty przecież na pewno wiesz jaki to kawałek bruku :)))

Skomentuj

