Jestem Gwiazdą :)))

przeróbka

Zrobiłam się na Bóstwo, a co! Wszystko sztuczne, aż miło, ale mam w końcu takie cuś (zawsze chciałam). Oczywiście pomógł PS 🙂 Chyba nie muszę pisać, gdzie jest oryginał?

Errata – kolega powiedział, że wyglądam jak David Bowie po kwasie. Muszę przyznać, że sporo w tym racji :))))))))

A to inne radosne przeróbki własnej facjaty; im już nie poświęcałam większej ilości czasu, ot eksperymenty:

Oryginały powstały w ciągu ostatnich czterech lat, „pliki wynikowe” wczoraj. Wszystkie bez wyjątku foty zawdzięczają swój żywot telefonowi komórkowemu.

A tutaj jeszcze jedno selfie z wczoraj – powrót ze spaceru. Było cholernie zimno, cholernie wiało, a morze spokojne było, fale ledwo widoczne.

self portrait

Skomentuj

