Zmiana tematyki bloga

jesienny liść

ej,

Ci co do mnie czasem zaglądają, pewnie dawno zauważyli, że rękodzieła tu ostatnio jak na lekarstwo. Ma to wiele przyczyn, wśród nich są te ważne i te jakby trochę mniej, lub zupełnie nieistotne – zniechęcenie, zmęczenie, sytuacja życiowa, za krótka doba, finanse itd…..

Ostatnio głównie cykam fotki (bo fotografowaniem tego nazwać nie można) i staram się rozwikłać rodzimy system prawny z marnym skutkiem.

Nie znaczy to, że nie mam nic do powiedzenia. Zamiast mnożyć blogowe byty, postanowiłam się wypowiadać tutaj; kto będzie chciał, ten zostanie, poczyta, poogląda, lub wróci za jakiś czas, ktoś inny opuści to miejsce. Cały czas będą pojawiały się rzeczy twórcze, bo są one integralną częścią mnie. Jest we mnie jednak wiele składowych domagających się zaistnienia/zapamiętania choćby przeze mnie samą. Przenoszę je tutaj jako swojego rodzaju pamiętnik,szczególnie że przyszłość jest mocno nieokreślona, a chciałabym w razie potrzeby zostawić za sobą sznurek, po którym ci którym zależy, będą mogli podążyć.

Ewka

Skomentuj

