Pocztówki z Wakacji vol 2

motyl

Hej,

Urlopik króciutki, środków finansowych mało, ale radocha przeogromna!

Uskuteczniłam kilka fotek, jednak z żadnej z nich do końca zadowolona nie jestem gdyż albowiem:

1. Mam malutką praktykę po dużej przerwie i widzę różnice w widzeniu,

2. Mój aparat – no cóż, małpa zawsze lepsza jest niż komórka, ale marzy mi się w miarę porządny sprzęt. Coś mi mówi, że chwilowo na marzeniach moje działanie będzie musiało się zakończyć.

Mam nadzieję, że wypoczniecie na swoich urlopach/urlopikach/wakacjach, że zregenerujecie siły, że powrót do rzeczywistości nie będzie nastręczał zbyt dużego szoku 😉 Pozdrawiam serdecznie,

Ewka (imbir)

Skomentuj

