Tła, tła, tła……


Jakie są, każdy widzi i z pewnością każdy czasem potrzebuje takowych.

Mnie to dopadło parę dni temu, „gdyż albowiem” starszy syn miał za zadanie uskutecznić prezentację na lekcję IT. Nie chciałam, aby tła ciągnął z netu, więc mu wykonałam. Że by nie było – na szybko bardzo 😉 Korzystałam głównie z własnych zdjęć i prac, później z możliwości PS oraz Giełdy Adobe. Sama muszę coś na tę giełdę wrzucić, bo od roku korzystam z pracy innych, więc niech w końcu inni skorzystają z mojej pracy, a jest tego dużo; pozostaje kwestia usystematyzowania.

Skomentuj

