Parę fotek i parę słów


Hej 🙂

Coś mi się widzi, że nie było mnie tu aż od roku 😦 Pojawiają się nowe komentarze, które niemal machinalnie zatwierdzam (dopiero dzisiaj odpowiedziałam). Tym razem to nie brak czasu, ale potworne wręcz zmęczenie materiału sytuacją nie do ogarnięcia 😦

Nie znaczy to, że nic mnie nie rusza, że nie widzę piękna, choćby czasami 😉 Widziałam to piękno w Ptasim Raju na gdańskim Sobieszewie, niestety nie miałam aparatu, tylko badziewną komórkę. Widziałam je też w Kołobrzegu, ale….taaaa komórka….

Mimo wszystko myślę, że udało mi się oddać połowę tego co widziałam, wszak marnej baletnicy…..

Ludu pracujący Stolicy!

Komórki to naprawdę nie najgorsza rzecz jaka może nas spotkać 😉

Hej 🙂

Skomentuj

