Park Oruński


Park Oruński to piękne miejsce i bardzo mi i całej mojej rodzinie bliskie. Często chodzimy tam rozprostować kości, ja zawsze z aparatem, czego reszta towarzystwa nie rozumie, bo po co, jest przecież tyle albumów z fotografiami, a ja jak zwykle muszę mieć swoje fotki. Ta na podstawie której powstał ten obrazek, znajduje się kilka wpisów niżej. Czegoś mi jeszcze w nim jednak ciągle brakuje i jest bardzo prawdopodobne, że niedługo pojawi się tutaj troszkę inna wersja.

Jak zwykle w tego typu zabawach dzielnie wspierał mnie tablet i Corel Painter.

Skomentuj

