Pocztówki z wakacji


Tym razem nie będę się rozpisywać. Powiem tylko, że powrót do szkolnej rzeczywistości dzieci przyszedł mi z trudem większym niż się spodziewałam. Urlop (taki prawdziwy) trwał u mnie zaledwie tydzień, ale pozostawił kolorowe wspomnienia, których zatrzymana w czasie część pozwolę sobie tu przedstawić:

2 uwagi do wpisu “Pocztówki z wakacji

  1. Dziękuję 🙂 Te z dzieciakami są autorstwa Obywatela Małżonka. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale myślę, że oddaje klimat tamtych dni, no i wycisnęłam z mojej „małpy” tyle ile się dało 😉

Skomentuj

