Rysunek


Rysunek i wspomnienia z przeszłości oraz teraźniejszość

Rysuję od kiedy pamiętam. Trochę z przerwami, gdy się obraziłam bo rodzina nie chciała mi dać wybyć do liceum plastycznego całe pięćdziesiąt kilometrów od chałupy oraz gdy po zrobieniu dyplomu obraziłam się totalnie na nasz rodzimy system szkolnictwa 😉 O owym systemie skrobnę notkę innym razem, he, he, ale się będzie działo 😀

Zatem rysunek, hmmmmm…..Mimo że jak wspomniałam rysuję od zawsze i rysunków wykonałam setki w swoim marnym życiu, moje archiwum liczy „aż” cztery prace w formie elektronicznej. Jakoś nigdy przesadnie nie ceniłam swojej pracy, czego teraz straszliwie żałuję. I tak wszystkie moje rysunki czekał następujący los – albo szły na przemiał, albo w akcie debilizmu oddałam osobie co potrzebowała na zaliczenie – a niech ma i sobie przerobi, albo rozdawałam. W sumie żadna tych czynności nie jest niczym złym, ba! Może nawet świadczyć o moim wątpliwym altruizmie, chęci czyszczenia zasobów i chęci przypodobania się 😉 Totalnym szczytem mojego zidiocenia jest natomiast fakt, że nigdy nie sfotografowałam swoich prac oprócz…….tych czterech o których wspomniałam wcześniej.

Pierwszy i drugi rysunek to akty z czasów studenckich, naturalnej wielkości. Trochę mi smutno jak na nie patrzę, bo to jedne z gorszych moich rysunków, ale jako ocalałe z bezmiernego zaćmienia umysłowego bardzo je lubię. Druga para rysunków, to portrety dzieci wykonane latem dwa lata temu. Podejrzewam, że nawet kiedyś je już tu prezentowałam. Są formatu A3, prościutkie i również darzone sentymentem z oczywistego powodu. Oto moje bogate portfolio rysunkowe, he, he:

Jedna uwaga do wpisu “Rysunek

Skomentuj

