Zabawa z PS :D


Jako że do tej pory photoshopa używałam li tylko do edycji rozmiaru fotek, ewentualnie dodawania ramek, było to dla mnie totalne zaskoczenie. Moje próbki mistrzostwem świata nie są (raczej anty), ale z pewnością są pewnym początkiem i eksperymentem, który postaram się pociągnąć dalej, robiąc coś bardziej reprezentatywnego. Rysunki już znacie, bo dwa lata temu je uskuteczniłam, no ale na czymś trzeba było się oprzeć. Cały dzionek nad tym siedziałam z efektem poniżej średniej, ale i tak się cieszę, że cokolwiek mi wyszło. Nie pozostaje nic innego jak tylko przestać bimbać i zaprzyjaźnić się z PS.

Na tej stronie znalazłam rewelacyjne tutki i to one mnie pchnęły w tym niebezpiecznym kierunku 🙂 Człowiek naprawdę tworzy rzeczy niezwykłe!

Skomentuj

