Trochę ilustracji


Dzisiaj pozwolę sobie zamieścić trochę ilustracji. Wszystkie wykonałam dla business&beauty.

Tak naprawdę nie wiem jakim cudem jeszcze ich nie pokazałam, bo dłubię już ponad rok. Trochę się tego w każdym razie zebrało, myślę że wystarczająco żeby się pochwalić 🙂 Nie muszę chyba pisać, że bardzo to lubię! Wszystko zostało wykonane techniką komputerową przy użyciu pióra i tabletu (czyli ręcznie). Więc lecimy kolejno:

Pułapki językowe. Z powodu deficytu modeli przerobiłam siebie:

ilustracja pułapki językowe

Wystąpienia publiczne na co dzień i od święta. Znowu ja na pierwszym planie, podstępem wykorzystana przyjaciółka z tyłu:

ilustracja Wystąpienia publiczne

Zrównoważone życie menedżera. Artykuł traktował o godzeniu pracy zawodowej z życiem prywatnym:

ilustracja Równowaga życia menedżera

Staże, czyli po co komu stażyści 😉 Znowu rysowałam siebie, ech…:

ilustracja staże

Zmiana jest już w planach, czyli wyznaczanie celu:

🙂 i tak dalej, czyli o emotikonach i ich roli w sieci z przymrużeniem oka:

Życzę miłego wieczoru, bo pora już późna,

Ewka

Skomentuj

